Söndag 21/12-08



Idag klickade jag hem min overlock, jag kunde inte vänta! Nu kommer den förhoppningsvis efter jul nån gång (:
3000 kr fattigare men mycket lyckligare!  NU kan jag äntligen sätta igång och sy allt jag planerat och designat.


Bor man i Borås finns det en uppsjö av tygbutiker och man kan ju inte hejda sig själv. Visst vill man hellre gå på fest i någon snygg blåsa man sytt själv än något man panikhandlat på H&M?


Här över ser ni mina planerade verk. Fast min symaskin är i Borås, och jag är just nu i Småland. Alltså får jag vänta litegran (:


Har en massa plugg att göra, kollektioner att skapa, böcker att läsa! Så det går ingen nöd på mig!


Just nu håller jag på med en uppgift till skolan som går ut på att skapa en egen Hermés sjal. Sjukt kul och väldigt kreativt. Ni vet, de görs på ett speciellt sätt! Otroligt dekorerade, man skall kunna knyta dem på olika sätt men alltid få fram ett snyggt mönster med en snygg färgkombination. Mycket skall vara spegelvänt. m,m m,m (:


Visar vad jag kommer fram till sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0